19 Haziran 2017 Pazartesi

ŞEKER VE GLIKOZ BAYRAMINA RAMAK KALA!

Nasıl da tıkandık? Nasıl da bulandı bütün sular? Nasıl da kirlendik?
Tarih evrilirken ömür seyrinde fay hatları kırılıyor bütün inandığımız değerlerin. Künde üstüne künde!
Bilim ve teknoloji rahmet ve merhamete değil, şeytani bütün desiselere hizmetle mukim.
Ramazandayız...Son günlerinde...Bayram beklentimiz bile yeis barındırmakta.
Ortadoğu...Hala 100 yıllık ahmaklığın zakkumdan meyveleriyle beslemekte çocuklarını.
Müşrik ve küfür orduları ümmet-i Muhammedi bu kez ama son kez bitirmenin derdinde!
Sünni, şia ve kürt oldu cehaletimiz...
Sarı çiyan cüretkar! Ama illa ki kâr!
Eyyamcılar har vurup harman savurmanın...Pensilvanya kuduruğu olmadık ihanetlerin...Kurum ve kuruluşlar, topyekün yıkımın...ibneler legalleşmenin ve çoğalmanın derdinde.
Derdinde olan yok, nafile...Rabbine hesap verecek olanlar suskun!
Aymazlık...Haramilerin bahanesi!
Elbirliğyle bitiriyoruz geleceğimizi, büyük hayaller hevesiyle!

Ankara Valisi Topaca: Sivil araçla kontrol amacıyla sokakları geziyorum. Bana bile uyuşturucu satmaya çalıştılar.Satıcı olduğunu düşündüğümüz bir kişi, bize el işaretleriyle 'Mal istiyor musunuz?' diye sordu.
Ve sen sayın vali utanmadan bunu demeç yapıyorsun. Sormazlar mı adama, makamın mazeret makamı mı, çözüm makamı mı?
Hatırlar mısın, ziyaretine gelmiştim sen Kocaeli valisiyken. 2 saate yakın brif vermiştim, memleket-çocuklarımız elden gidiyor diye. Sen de diğer benzeri tarzda konuşma yaptığım anlı-şanlı makam sahipleri gibi nazikçe dinlemiştiniz, yüzüme bön bön bakarak. Şimdi timsah gözyaşları sergilemenin...ağlamanın...sızlanmanın ne alemi var?! Allah şahit, hepinizin kapısını çaldım-çalmaya da devam ediyorum. ve iddia da ediyorum, çocuklarımızı bu badirelerden kurtaracak tek gerçek proje ve eylem sahibi benim!
Din uluları...
Eğitim camiası...
Üniversiteler...
Siyaset erkanı...
Aydın müsveddeleri...
Adalet...
Emniyet makamları...Gittiğiniz yol yol değil! Ülkeyi elbirliğiyle bir felakete sürüklüyorsunuz.

Hemen...şimdi...topyekün çocuk ve gemçlerimize yönelmeliyiz...
Uyuşturucu, sapkın ve sapık organizasyonlar, imansızlık ve ahlaksızlık çeteleri çocuklarımızı bizden çalmadan-ülkenin geleceği çalınmadan!
Bu yozlaşma bitirecek bizi küffarın mermisinden önce!
Kurduğunuz betondan kabuslar ruhsuz bedenlerimizin mezarı olacak.
Attığınız o şen kahkahaların ardından tufanlar kopacak gözyaşlarıyla!
Banka hesaplarınız hesaba durduğumuzda mahşerde inanın çer-çöp faslında!
Dakika dakika çürüyoruz...Abdestli kapitalizm sonumuzun sebebi olacak!
***
Birileri bizi cehenneme sürüklemek için yürüyor!
Birileri beddualarıyla Kelime-i Tevhidimizi araklıyor...
Birileri aldanmışlıklarının muhasebesini bile yapamıyor!
Birileri alabildiğince ibne!
***
Hakimler ve savcılar...Bizim davalarımıza bakmıyor! Üstünlerin hukuku Adaleti adavete ve atalete devşiriyor!
***
Biz sefil halk ise soru sormasını bile unuttuk!
"Cehalet imanı bozar mı hocam?"

FEHMİ DEMİRBAĞ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder